Skład gazetek reklamowych, promocyjnych i produktowych dla marketów

Skład gazetki promocyjnej dla LeclercStudio Grafpa oferuje skład gazetek reklamowych – najczęściej promocyjnych z produktami dla marketów, sklepów, sieci handlowych. Niemal każdy szanujący się sklep posiada własną gazetkę, która przedstawia produkty w promocyjnych cenach, bądź opis swojej oferty i wyboru swoich produktów. Gazetki promocyjne zwykle są dostępne w sklepie, ale również często są kolportowane w pobliżu firmy lub bezpośrednio do klientów. Gazetki reklamowe ułatwiają pozyskanie klientów – zachęcając do kupna eksponowanych produktów. Są też doskonałym przekaźnikiem identyfikacji wizualnej firmy.

Zapytaj o wycenę.

Zakres prac składu gazetek promocyjnych dla sklepów i firm:

  • projekt okładki gazetki reklamowej
  • projekt layoutu gazetki – nawiązujący do kolorystyki, linii marketingowej danej firmy – zachęcający do sięgnięcia przez klienta, jasno i przejrzyście rozłożone produkty z informacjami i cenami. Dobieramy odpowiednie tła do tematyki danej strony, pamiętając by nie dominowały najważniejszego – czyli produktów
  • Skład gazetki promocyjnej dla Leclercprzygotowanie do druku zdjęć – na etapie składu robimy przesiew materiału fotograficznego i wybieramy zdjęcia nadające się do druku, a następnie przygotowujemy je w Photoshopie do druku dbając o odpowiedni profil kolorystyczny dostosowany do papieru na którym gazetka produktowa jest drukowana
  • wycinanie/szparowanie zdjęć z tła
  • łamanie tekstu gazetki
  • nanoszenie korekty i uwag klienta
  • przygotowanie do druku całej gazetki i wysłanie do drukarni. Na koniec potwierdzamy poprawność materiału w drukarni.

Przygotowanie gazetek reklamowych…

… zaczyna się od ścisłej współpracy z klientem. Odpowiednie zamakietowanie (zaplanowanie tekstów i zdjęć do produktów na strony) gazetki ułatwia i przyspiesza skład co ma przełożenie na cenę. Oprócz weryfikacji zdjęć i przygotowania projektu, sprawdzamy czy rozmieszczenie materiałów pozwala na efektowny i efektywny skład gazetki produktowej. Staramy się na bieżąco wysyłać poszczególne strony do wglądu, dzięki czemu zleceniodawca ma możliwość kontrolowania przebiegu powstania katalogu promocyjnego. Na koniec po wprowadzeniu korekty i uwag oraz akcepcie zleceniodawcy wysyłamy gazetkę promocyjną do druku.

Cennik składu gazetek reklamowych i promocyjnych

Ważnym czynnikiem jest liczba produktów na stronę oraz sposób przygotowania materiału. Im lepiej przygotowany tym mniej czasu zajmuje skład gazety reklamowej, a co za tym idzie możemy zaproponować niższą cenę. Zwykle cena za stronę składu wynosi w granicach 50-95 zł netto.

Skład gazetek reklamowych – przykłady

This slideshow requires JavaScript.

Zapisz

Zapisz

Zapisz