Pozycjonowanie stron www Kraków

Pozycjonowanie stron www Kraków

pozycjonowanie stron krakow ikonaPozycjonowanie stron www Kraków czyli SEO Kraków, to oferta na tanie i skuteczne wypozycjonowanie strony firmowej w Google dla firm z Krakowa i z Polski. Zwróć się o bezpłatną wycenę Twoich słów kluczowych. Gdy nie wiesz jakie słowa/frazy wybrać doradzimy i sporządzimy gratis dla Twojej firmy listę słów kluczowych wraz z liczbą miesięcznych wyszukań tych słów, które pozwolą wybrać najkorzystniejsze frazy dla Twojej branży. Jeśli szukasz oferty na pozycjonowanie swojego sklepu internetowego – wejdź na tą podstronę.

Rodzaje umów za pozycjonowanie

  • za efekt – płatność następuje po zajęciu przez stronę miejsca na wybrane frazy/słowa kluczowe w top 10. Zwykle za pozycje 1-3 pobierana jest większa opłata niż za miejsca 4-10. Nie ma opłat za pozycjonowanie jeśli strona zajmuje miejsce poniżej 10 pozycji frazy. W tym wariancie preferujemy umowy dłuższe niż 6 miesięcy. Bierze się to stąd że początkowa praca nad frazami spłaca się dopiero po zajęciu wysokich miejsc w Google.
  • mieszana – połączenie płatności za efekt i stałego abonamentu ustalonego indywidualnie. W ramach abonamentu wykonujemy marketing szeptany na tematycznych forach, blogach, katalogach lokalnych (nie SEO), prowadzimy prace aktualizacyjne na stronie www. Efekty tej pracy pozostają na zawsze np. w postaci wiadomości na forach z odnośnikiem do strony klienta. Tutaj umowy podpisujemy na 6 miesięcy, a po tym okresie przechodzi ona na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia

Dużym plusem tych rozwiązań dla klientów jest fakt, że właściwa płatność następuje dopiero w momencie, gdy strona zaczyna być częściej odwiedzana. Pozycjonowanie za efekt wiąże się z przekazywaniem na koniec miesiąca raportu w postaci pdfa z wykazem pozycji pozycjonowanej strony na określone frazy. Poniżej przykład takiego raportu, będącego rodzajem portfolio – stan na 21 lutego 2015 r.

Raport z pozycjonowania

Pozycjonowanie stron www – od czego zaczynamy

Pozycjonowanie rozpoczynamy od audytu strony internetowej. Szukamy błędów optymalizacyjnych na stronie klienta takich jak: brak przekierowań w wersji z www na bez www lub odwrotnie, braku odpowiedniej struktury strony, braku przyjaznych url, upychaniu różnorodnej treści na jednej stronie, braku odpowiedniego przygotowania meta tagów czy braku wtyczek przyspieszających działanie WordPressa.

Optymalizacja stron www

Optymalizacja strony internetowej to obecnie podstawa dobrego pozycjonowania. Dobieramy treść aby była wartościowa dla klientów i wyszukiwarek oraz przygotowujemy je pod kątem wybranych słów kluczowych. Również struktura strony musi być odpowiednio przygotowana i dopasowana do pozycjonowania. Często prosimy klienta – który jest specjalistą w swoim zakresie prac, by uczestniczył w tworzeniu treści na swojej stronie. Raz przygotowana witryna zostaje na dłużej, więc nigdy ta praca nie idzie na marne, a Google to docenia poprzez algorytmy badające treść strony.

Lista rzeczy do optymalizacji na które trzeba zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu stron internetowych jest coraz większa:

  • unikalność, tematyczność i poprawność treści na stronie
  • odpowiednia konstrukcja meta danych i przyjazne urle
  • responsywność strony
  • poprawność kodu strony – walidacja kodu
  • optymalizacja zdjęć
  • szybkość ładowania się strony (optymalizacja rozmiaru obrazków)
  • unikanie Duplicate content – zduplikowanej treści w obrębie strony itp, itd

Budowanie treści na stronie – filar pozycjonowania

W naszej ofercie mamy również teksty na stronę klienta, które przygotowuje nasz copywriter. Jest to usługa szczególnie cenna przy sklepach internetowych – odpowiednie opisy kategorii, stron produktów, to klucz do sukcesu. Pozwala zwiększyć sprzedaż wielu produktów. Dzięki optymalizacji na tzw. długi ogon, poszczególne produkty wchodzą na wysokie pozycje w Google co pozwala zwłaszcza przy dużej ilości towaru zwiększyć ilość odwiedzin.

Linki do strony internetowej – pozycjonowanie

Ostatnim etapem prac jest zdobywanie linków – odnośników do strony i podstron. W tym zakresie przez ostatnie lata Google urządziło niemalże rzeź – deprecjonując znaczenie linków z mało wartościowych stron, uderzając w pozycjonerów – spamerów. Oczyściło to internet ze śmieciowych stron i zmieniło na zawsze podejście do pozycjonowania, kładąc nacisk nie na ilość, na jakość pracy.

Naszym zadaniem jest pozyskanie wartościowych odnośników, które pozostaną na długo i pozwolą stronie ustabilizować swoją pozycję. Mamy na to swoje sposoby, które powodują poszerzanie dotarcia do klienta – nie tylko z googla, ale również z powiązanych stron.

Anchory a pozycjonowanie

Anchory czyli odnośniki tekstowe do linku np: Pozycjonowanie stron www Kraków to również ważny element przy zdobywaniu linków do strony. Brak dywersyfikacji odnośników prowadzi do filtra na słowa kluczowe powodującego obniżenie pozycji strony na dane słowo kluczowe o kilkadziesiąt miejsc.

Google czyli pozycjonowanie w Polsce

Pisząc pozycjonowanie w Polsce wszyscy mają na myśli jedno – pozycje strony w wynikach Google. Skąd to się bierze? Z tego że w Polsce Google jest właściwie monopolistą – 97% wyszukiwań odbywa się za pomocą Google. Nie jest to jednoznaczne w świecie – np. w Czechach 60% rynku wyszukiwarek to rodzimy produkt – Seznam, w Rosji dominuje Yandex, Chiny to Baidu, a Japonia – 63% Yahoo, przy 31% Google.

Pozycjonowanie stron internetowych – pytania klientów

  • Dlaczego tak drogo? Płatność za efekt następuje po okresie najczęściej kilku miesięcy pracy nad stroną – okres wysokiej pozycji fraz jest jedynym momentem na uzyskanie wynagrodzenia. Dużym plusem na klienta jest płatność w momencie, gdy strona de facto na siebie już zarabia – jest wyszukiwana przez klientów. Druga sprawa to fakt, że pozycjonowanie to najlepszy (poza poleceniem) sposób na pozyskanie klientów – strona trafia do ludzi, którzy sami szukają usługi, a nie tak jak np. w przypadku ulotek do ludzi którzy najczęściej nie są zainteresowani daną tematyką. Kolejna kwestia to rzecz częstych wahań słów kluczowych – rzadko się zdarza by od razu  zadomowiły się na dłużej w top 10.
  • Jaki będę miał zysk? Wyprzedzenie konkurencji i widoczność to podstawowe argumenty w odpowiedzi na to pytanie. Obecnie, gdy nie ma strony firmy w internecie i nie pojawia się wysoko w wynikach uznawana jest za nierzetelną
  • Dlaczego „firany Kraków” a nie „firany”?  Dobór odpowiednich fraz to połowa sukcesu. Czy jeśli ktoś w Olsztynie wpisze firany w Google i znajdzie stronę to stanie się klientem firmy sprzedającej firany z Krakowa. Nie sądzimy. Dlatego firmy oferujące lokalne usługi powinny się skupić na lokalnych frazach.

Pozycjonowanie – raporty – portfolio

2 Comments

  1. Polecam wybranie oferty firmy Grafpa. Podchodzą to klienta przede wszystkim rzeczowo i z fachowymi radami. Daje się zauważyć iż proponowane pomysły z ich strony są trafne i przynoszą owocne rezultaty. Dodatkowym atutem jest umiejętne zmienianie strony również pod urządzenia mobilne, tak aby otwierała się strona na tabletach itp. Naszej firmie zainwestowane środki pomogły w zdobyciu wielu ciekawych klientów.

  2. Przede wszystkim profesjonalne i indywidualne podejście do klienta, fachowa porada na każdym etapie współpracy. Podjęte działania przynoszą oczekiwane efekty, dzięki czemu ciągle realizujemy wiele nowych zleceń a samodzielna i szybka aktualizacja informacji na stronie jest dla nas dużym udogodnieniem. Współpraca z tą firmą przebiega bez zarzutu a inwestycja w oferowane usługi jest jak najbardziej trafiona.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

Przeczytaj poprzedni wpis:
application-startup-desktop-icon-hi
Pozycjonowanie – co straciło ważność w 2015 r.

Od 2,5 roku pozycjonowanie przeszło małe trzęsienie ziemi - masy linków i byle jaka treść i wygląd strony […]

skład ikona
Skład publikacji w twardej oprawie

Skład, korekta i projekt książki w twardej oprawie. Przygotowanie do druku zdjęć.  Oferta na skład i łamanie tekstu […]

Adobe_InDesign_IDML
Skład tekstu po angielsku

Skład tekstu po angielsku (skład tekstu po ang. - typesetting) nie różni się właściwie wiele od składu DTP […]

Zamknij